Forum www.fordmotorsport.fora.pl Strona Główna www.fordmotorsport.fora.pl
Ford Capri Escort Fiesta Focus Mondeo Scorpio Sierra RS, RS Turbo, Cosworth, ST, XR
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

RS Turbo odcina zapłon pozamontowaniu MBC

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fordmotorsport.fora.pl Strona Główna -> Pomoc techniczna FAQ / Silnik i układ napędowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
okrasa_lukasz
świeżak



Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 18:15, 13 Lis 2010    Temat postu: RS Turbo odcina zapłon pozamontowaniu MBC

Jako nowy i zjest to mój 1-wszy post Witam Wszystkich.

Mam problem z praca silnika w Escorcie RS Turbo MK4

Ciśnienie doładowania przed założeniem MBC było ok 0,6 i spadało do 0,5

Po zamontowaniu MBC przy wykręconym pokrętle ciśnienie wzrosło odpowiednio o 0,1 bara

Jak wkręcę go delikatnie o 1/5 obrotu (dosłownie 3 kliknięcia) ciśnienie chwilowe wzrasta do 1,2 i spada do 0,8 i jak dale kręcę silnik na obroty dosłownie po chwili silnik przerywa i zdarza się że strzeli z wydechu.

Co może być przyczyną?
Do głowy przychodzi mi parę rzeczy
-pompa paliwa nie wyrabia?
-za dużo powietrza?
-może przestawić zapłon?

A może cos innego?

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam
Łukasz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stafcio
Administrator



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: waRSzawa

PostWysłany: Sob 19:44, 13 Lis 2010    Temat postu:

Witam na forum.
Wedlug mnie to za bardzo masz rozkrecone doladowanie i po
przekroczeniu pewnej wartosci(1.2bar) komputer odlacza zaplon. Jakis czas temu tez montowalem mbc i troche przesadzilem i po wkreceniu na wysokie obroty bardzo go zdlawilo.
Zeby sie nie dlawil musisz miec chip. Ewentualnie nie przekraczaj 0.9bara.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yez
wow, rozpisuję się!



Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bukowno

PostWysłany: Sob 22:14, 13 Lis 2010    Temat postu:

chip dedykowany można gdzieś dostać, i tylko to ci pomoże. w ERST masz kjetronic i ciężko to wszystko ogarnąć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stafcio
Administrator



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: waRSzawa

PostWysłany: Sob 22:50, 13 Lis 2010    Temat postu:

Co do kejetronic to w piasecznie pod warszawa w serwisie bosch jest magik ktory zna dobrze ten system.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yez
wow, rozpisuję się!



Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bukowno

PostWysłany: Nie 8:54, 14 Lis 2010    Temat postu:

kolego, zalecam poczytanie angielskich stron troszkę, tam dużo informacji na temat ERST znajdziesz. U nas niestety to autko mało popularne, nie dowiesz się wszystkiego. Sami czerpiemy wiedzę stamtąd Wink

Taki zwariowany pomysł mi się wkradł, jak byś dorwał układ zasilania i sterowania silnikiem z Fiesty RST to by był fajny myk, tam już zdajesie wtrysk jest to i większe możliwości modzenia byś miał Smile

I wogóle, witamy na forum i mamy nadzieję że będziesz częstym gościem i aktywnym uczestnikiem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
okrasa_lukasz
świeżak



Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 13:57, 16 Lis 2010    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź

Przełożę komputery z drugiego gdzie są zchipowane i zobaczę.

Jak pomoże to chyba pozostaje poszukiwanie na ebay.co.uk

Co do literatury to właśnie się zastanawiam czy nie zakupić serwis manuala i znalazłem tez jakas literature na temat modyfikacji ( w sumie chyba za 10 funtów)

Gdzies mam Haynesa w opłakanym stanie - musze poszukac.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stafcio
Administrator



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: waRSzawa

PostWysłany: Wto 18:41, 16 Lis 2010    Temat postu:

Ja mam troche materiow. Wrzuce je tu na stronke dzisiaj wieczore malbo jutro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fordmotorsport.fora.pl Strona Główna -> Pomoc techniczna FAQ / Silnik i układ napędowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin