 |
www.fordmotorsport.fora.pl Ford Capri Escort Fiesta Focus Mondeo Scorpio Sierra RS, RS Turbo, Cosworth, ST, XR
|
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
stafcio
Administrator
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: waRSzawa
|
Wysłany: Czw 13:36, 23 Lip 2009 Temat postu: stafcio - Escort RS Turbo Seria2 |
|
|
Rok produkcji 1989 marzec.
kolor szary metallic.
auto w większości jest serią.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jeżeli chodzi o stan samochodu, to jest kiepski. silnik cierpi na overboost spowodowany pewnie przez nieszczelny dolot. w najbliższej przyszłości będę musiał uszczelnić kolektor. być może montaż mbc pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stafcio dnia Wto 22:12, 28 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
|
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Radkalkin
wow, rozpisuję się!
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: litzmannstadt
|
Wysłany: Czw 18:42, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
3 zdjęcie od dołu,
trochę przesadzono z PSem ;] ale ogólnie zdjęcia niezłe, no i Escort prezentuje się o niebo lepiej niż w garażu!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
stafcio
Administrator
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: waRSzawa
|
Wysłany: Pon 22:49, 27 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
no tak, dopiero teraz zobaczylem ze przesadził
co do auta to taki maly update
poczyniłem zakupy:
-wentylator chłodnicy (przeznaczony do RS, do tej pory miałem 4 listkowy o średnicy ok 25cm - przez to nie chłodziło się należycie) o średnicy takiej jak wysokość chłodnicy.
-przewody podcisnienia samco (do kolektora od komputera, od turbiny do sem-mbc
-oświetlenie przednie (dwa reflektory i dwa kierunki) - nareszcie coś widać
-mbc do regulowania ciśnieniem doładowania
-dwa płótna z włókna węglowego do wykonania podstawki-płytki pod zegary
-manometr do 1bar do mierzenia doładowania. wiem, że nie wygląda to najlepiej ale nie chcę kupować gównianego wskaźnika za 60pln datego muszę poczekać z zakupem na lepsze czasy. swoja drogą ten wskaźnik całkiem dobrze się spisuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jako że miałem problemy z overboost postanowilem zdjac kolektor dolotowy, wymienic uszczelki i uszczelnic go. a jako ze nie lubie brzydoty i brudu postanowilem pomalowac pare elementów. tak wiec na warsztat lakierniczy poszły: pokrywa zaworów, kolektor ssacy, przepustnica, dolot.
musze powiedziec, że po pomalowaniu dolotu i pokrywy zaworów jestem zadowolony i wyszlo lepiej niz sie spodziewalem
tym razem nie dalem do piaskowania, przy remoncie generalnym zrobie piaskowanie.
czyszczenie odbylo sie z pomocą mocnej chemi wurth i karchera przemyslowego.
niestety po zamontowaniu mbc cisnienie doladowania rosnie do 1bar niewiele pomoglo "poluzowanie" silownika waste gate. musze jeszcze sprawdzic czy cisnienie doladowania spadnie po calkowitym zdjeciu silownika z waste gate. jak nie, to byc moze mam zatkany wydech.
aha, w komorze silnika zawital kawalek tuningu, przewody samco
mam nadzieje ze po zlozeniu dolotu komora silnika zyska na wyglądzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
stafcio
Administrator
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: waRSzawa
|
Wysłany: Wto 22:22, 28 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
kolejny zakup poczyniony
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
trzecieu
świeżak
Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:16, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
możesz napisać więcej ochemii wurth. Jak wyglądała procedura czyszczenia, dokładnie jaki środek.
Fajnie się prezentuje. Czemu chcesz zejść poniżej 1 bara?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
stafcio
Administrator
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: waRSzawa
|
Wysłany: Śro 9:05, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
na razie chcę ustalić wartość fabryczną doładowania i sprawdzić silnik przy takich parametrach (moc, moment) dopiero później jak będę wiedział, że silnik jeszcze coś może, to będę go podkręcał.
co do chemii, to najważniejszym, najlepszym i najskuteczniejszym środkiem do mycia jest Zmywacz uniewersalny Wurth.
Zmywa on praktycznie wszystko (olej, smar, produkty ropopochodne-gumy, klej).
Jest to bardzo dobre środek do umycia silnika od spodu. Preparat wysusza olej po czym można go szczotką zetrzeć.
[link widoczny dla zalogowanych]
dodatkowo użyłem karchera przemysłowego spalinowego, w którym był płyn do mycia. dzisiaj się dowiem jaki to płyn to podeślę info.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
stafcio
Administrator
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: waRSzawa
|
Wysłany: Pon 13:39, 03 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
na spocie fiestaklubpolska w czasie jak poszedłem po napój, chłopaki szukali dziury w całym
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak widać pod maską jest trochę czyściej. zdjąłem kolektor ssacy, wyczyscilem pomalowalem podkladem i farbą do felg. przy montazu uszaczelnilem porzadnie silikonem.
teraz mieszanka jest zła bo ma za malo powietrza.
turbina pracuje jak trzeba, dzięki mbc reguluję doładowanie.
jest dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
stafcio
Administrator
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: waRSzawa
|
Wysłany: Pią 9:20, 21 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
jeżeli chodzi o silnik, to doładowanie zostało opanowane i jest w granicy 0,5bar.
niestety coraz bardziej się przekonuję do przejścia na efi i komputerowe sterowanie wtryskiem paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
stafcio
Administrator
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: waRSzawa
|
Wysłany: Wto 11:40, 15 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
auto zostało odstawione na bok.
[link widoczny dla zalogowanych]
jak zrobi się zimno wstawię go do garażu i zacznę powoli rozbiórkę.
mimo, że jeździ, to nie ma przyjemności jak co chwilę coś się sypie.
mam plan odremontowania go całkowicie. co z tego wyjdzie, to się zobaczy.
zastanawiam się nad silnikiem. bo może warto zamontować zetec? z drugiej strony może lepiej jest przejść na EFI?
fotki bede wstawial w miarę upływu czasi i akcji.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stafcio dnia Sob 10:25, 19 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
s_damian
wow, rozpisuję się!
Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: Pią 21:30, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Stafcio montuj 2.0 zeteca albo 2.0 RSa
ja tak samo zdecydowalem sie na nowszy silnik
RST moze i da wiecej radosci z jazdy ale spojzmy prawdzie w oczy to stary silnik i jesli sie nie ma kontaktow w UK to szkoda zachodu moim zdaniem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez s_damian dnia Pią 21:31, 18 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
stafcio
Administrator
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: waRSzawa
|
Wysłany: Sob 10:27, 19 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
zastanawiam się nad tym.
załóż temat o swoim aucie tutaj i pokazuj jak robisz swapa na zetec. czy turbine dołączysz do zeteca czy zrobisz n/a?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
bizon
świeżak
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Sob 13:06, 19 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Wszysto idzie kupic z uk tylko trzeba chciec i troche czasu poswiecic jak cos trzeba to pisac mam kuzyna w uk ktory moze załatwic cześci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
s_damian
wow, rozpisuję się!
Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: Sob 15:45, 19 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
zaloze temat tylko spokojnie:) ja wkladam 2.0 n7a z RS2000
na srode przewiduje wlozenie silnika do budy na sobote jestem umowiony z gosciem ktory bedzie mi laczyl moja wiazke z wiazka z RSa w jedna
a czy potem beda jakies komplikacje to nie wiem bo nie wiem jak ten silnik pracowal u poprzednika czy wogole pracowal.....
a jeszcze powiem tyle ze za niedlugo przyjedzie do mnie blok ze scorpio 2.3 podobno noweczka:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
bizon
świeżak
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Sob 19:13, 19 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
blok od scorpio nie nadaje sie turbienia a pozatym 2,3 nie trobi szalu z osiagami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
stafcio
Administrator
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: waRSzawa
|
Wysłany: Nie 22:39, 20 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
[quote="s_damian"]a czy potem beda jakies komplikacje to nie wiem bo nie wiem jak ten silnik pracowal u poprzednika czy wogole pracowal.....
quote]
no to nie wiem czy to dobry pomysł wkładać go bez wiedzy w jakim stanie on jest.
czas pokaże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|