Forum www.fordmotorsport.fora.pl Strona Główna www.fordmotorsport.fora.pl
Ford Capri Escort Fiesta Focus Mondeo Scorpio Sierra RS, RS Turbo, Cosworth, ST, XR
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

stafcio - Escort RS Turbo Seria2
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fordmotorsport.fora.pl Strona Główna -> Samochody - projekty, naprawy, odbudowy / RS Rallye Sport
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stafcio
Administrator



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: waRSzawa

PostWysłany: Nie 22:40, 20 Wrz 2009    Temat postu:

s_damian napisał:
a czy potem beda jakies komplikacje to nie wiem bo nie wiem jak ten silnik pracowal u poprzednika czy wogole pracowal.....


no to nie wiem czy to dobry pomysł wkładać go bez wiedzy w jakim stanie on jest.
czas pokaże Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
s_damian
wow, rozpisuję się!



Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Nie 23:23, 20 Wrz 2009    Temat postu:

pozyjemy zobaczymy pierwsze odpalenie planowane na sobote Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diviz
wow, rozpisuję się!



Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:28, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Dzieje się coś z RST ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stafcio
Administrator



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: waRSzawa

PostWysłany: Czw 19:17, 23 Wrz 2010    Temat postu:

dzieje się. szary rst przestał istnieć ponieważ lewy przedni kielich jak się okazało był naderwany.
nie chciało mi się z tym bawić i łatać to co i tak nie miało sensu.
kupiłem czerwonego dawcę nadwozia i jestem w trakcie przeszczepu.

przedni zawias oraz silnik i skrzynia już są zamontowane. jak będę miał więcej czasu to podeślę zdjęcia i większy opis.

co do części, to silnik jest całkowicie wyremontowany, tak samo skrzynia z lsd. wszystkie nowe łożyska i uszczelniacze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stafcio
Administrator



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: waRSzawa

PostWysłany: Czw 18:44, 18 Lis 2010    Temat postu:

trochę odświeżę temat
felgi po renowacji
[ Dodano: Wto Cze 22, 2010 21:35 ]
Surprisedk:
[link widoczny dla zalogowanych]

tutaj parę info i zdjęć z przekładki
swap rozpoczęty Surprisedk:

[ Dodano: Pią Lip 30, 2010 00:09 ]
tak żeby odświeżyć temat i żebyście nie mówili że temat zakończony.
zająłem się remontem skrzyni b. rozebrałem na części, okazało się, że wszystkie łożyska są do wymiany. nie dość że huczą jak się je puści, to bieżnia na której pracują jest zużyta i skrzynia pracowała na starym oleju który się przypalał.

łożyska są dostępne w fordzie, np autoplaza w wawie.
komplet 6 łożysk to koszt po znizkach ok 300pln. nie mało.

obudowę skrzyni trochę odświeżę nowym lakierem.
poza tym, to pozostało mi tylko zregenerować turbo i już.

nie moge rozpocząć wsadzania silnika dopuki nie mam skrzyni gotowej.

fotki wrzuce po weekendzie.

w zime auto idzie do lakiernika.

[ Dodano: Nie Sie 29, 2010 21:03 ]
przesyłam kilka fotek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

sprężyny Zakspeed były zamontowane na czarnym dawcu razem z amortyzatorami Ford RS. poszukałem w sieci i firma Zakspeed brała udziałw wyścigach w latach 70. mieli Capri turbo. http://www.youtube.com/watch?v=qAIX48KfnCA&feature=related

[ Dodano: Czw Wrz 09, 2010 08:48 ]
mały up.
silnik siedzi w budzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i turbina
turbinka jest fajna. nówka sztuka, ustawiona na fabryczne doładowanie 0.9bar.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yez
wow, rozpisuję się!



Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bukowno

PostWysłany: Czw 23:24, 18 Lis 2010    Temat postu:

chce tą turbinę Very Happy Very Happy Very Happy dawaj ją Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jendger
wow, rozpisuję się!



Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:22, 20 Lis 2010    Temat postu:

a to seryjna turbinka czy hybryda ze na 0,9 ustawiona?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stafcio
Administrator



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: waRSzawa

PostWysłany: Pon 15:46, 22 Lis 2010    Temat postu:

seryjna T3.
ile faktycznie ustawili okaże się jak podłącze.
w sobote zawiosłem do malowania elementy silnika (pokrywe, kolektor ssący, przepustnice i obudowe termostatu). nie bylem do konca przekonany jaki kolor i stanelo na czarnym macie. moze bedzie dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zajebislav
świeżak



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość/Kraków

PostWysłany: Czw 23:30, 09 Gru 2010    Temat postu:

jak prace ida?poskrecales juz wszystko do kupy Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stafcio
Administrator



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: waRSzawa

PostWysłany: Pią 13:32, 10 Gru 2010    Temat postu:

gdzie tam,
jestem jeszcze w lesie.
co do podlaczenia zegara o ktore pytlaes w mejlu, to tu masz zdjecie jak kiedys podlaczylem na "pałe"
[link widoczny dla zalogowanych]
podpinasz pod ten przewód ktory u mnie jest niebieski.

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

wczoraj odebrane elementy.
moze dzisiaj troche poskładam. musze jeszcze kupic przewody hamulcowe i bedzie koniec.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diviz
wow, rozpisuję się!



Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:00, 10 Gru 2010    Temat postu:

stefcio a ty go zostawiasz dalej na wtrysku mechanicznym czy już elektronik ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zajebislav
świeżak



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość/Kraków

PostWysłany: Nie 2:19, 12 Gru 2010    Temat postu:

Przewody hamulcowe? jak chcesz to mam na zbyciu komplet gumowych przewodow na przod i tyl jesli te chcesz wymienic. Zamowilem je ale nie wymienilem bo nie moglem tego dziadostwa odkrecic, a nie chcialem czegos urwac i w koncu zostawilem stare.
Jesli chcesz zmieniac te koncowe krotkie giete przewody, ktore ida od cyllinderka to powiedzieli mi w fordzie ze nie robia takich i musialem kupic uniwersalne przewody miedziane plus redukcje no chyba ze masz tam w wawie lepsze dojscie do czesci.
zycze owocnego skladania Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stafcio
Administrator



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: waRSzawa

PostWysłany: Pon 23:39, 10 Sty 2011    Temat postu:

Diviz napisał:
stefcio a ty go zostawiasz dalej na wtrysku mechanicznym czy już elektronik ?

Zostawiam kejetronic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stafcio
Administrator



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: waRSzawa

PostWysłany: Pon 23:42, 10 Sty 2011    Temat postu:

zajebislav napisał:
Przewody hamulcowe? jak chcesz to mam na zbyciu komplet gumowych przewodow na przod i tyl jesli te chcesz wymienic. Zamowilem je ale nie wymienilem bo nie moglem tego dziadostwa odkrecic, a nie chcialem czegos urwac i w koncu zostawilem stare.
Jesli chcesz zmieniac te koncowe krotkie giete przewody, ktore ida od cyllinderka to powiedzieli mi w fordzie ze nie robia takich i musialem kupic uniwersalne przewody miedziane plus redukcje no chyba ze masz tam w wawie lepsze dojscie do czesci.
zycze owocnego skladania Smile

Te elastyczne przewody to mialem z fiesty xr2i, nowe kupilem ale fieste sprzedalem. Do erst pasuja wiec m z glowy. Bede musial niedlugo wymienic miedziane ale jeszcze te beda dobre przez chwile.
Lada tydzien go odpale, teraz mam problem z dziurawym zbiornikiem paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fordmotorsport.fora.pl Strona Główna -> Samochody - projekty, naprawy, odbudowy / RS Rallye Sport Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin